Friday, November 14, 2008

Gambir Sarawak 100% Asli.

Contac Us:

Via Mobile @ Sms : 016 851 581 0

Via Email : Sarawak.Gambir@gmail.com

For bottled oil shipments: If there should be breakage upon receipt, please inform us IMMEDIATELY. Send in a clear picture of the broken bottle together with the contents and the poslaju form and we will send you a replacement bottle!

Gambir Sarawak 100% Asli.

" Tumbuhan Semulajadi Yang Mampu Menjadikan Lelaki Gagah Perkasa Di Ranjang "

" Anda Mengalami Masalah Seksual..? Ejakulasi awal atau tak tahan lama..? Dapatkan Produk Khas Ini.

" Gambir Sarawak Asli " Borneo 100% Herbal Application.

Fresh From BORNEO " Experience The Power... Discover The Secret" ;)



Salam sejahtera saya ucapkan kepada kaum Adam sekalian. Adakah anda mengalami masalah ejakulasi awal..? Jika ya, ianya bukanlah suatu yang asing bagi kita, perkara yang banyak menimbulkan masalah bagi sesetengah laki, suatu masalah yang kita tidak boleh biarkan begitu sahaja.

HOT ITEM!!! ( GAMBIR SARAWAK KEPING ) HARGA DIJAMIN TERMURAH DIPASARAN!!! RM20 ( 3 KEPING ) SAHAJA TERMASUK PENGHANTARAN!!!




Gambir Sarawak Asli.

Gambir Sarawak Asli dihasilkan dari pokok gambir yang hanya boleh didapati di hutan dara dalam Daerah Marudi, Sarawak. Ia amat berguna diwaktu kecemasan siang ataupun malam.

Faedah Getah Gambir Sarawak :-

1. Untuk melegakan sakit gigi.

2. Terpacak paku.

3. Bertindik ( Tebuk Telinga )

4. Disengat binatang seperti tabuan, kala jengking, lipan dan sebagainya ...

5. Terkena sengatan ikan yang berbisa; dan

6. Untuk tahan lama semasa mengadakan hubungan kelamin ( untuk lelaki )



Cara-cara menggunakannya :-

Untuk Perubatan. ( Senagatan Binatang dan Serangga Berbisa )

1. Potongkan Gambir Sarawak tersebut kepada 4 - 6 ( atau lebih ) bahagian kecil.

2. Basahkan 1 bahagian kecil gambir tersebut ditelapak tangan kiri anda kemudian gosok dengan menggunakan ibu jari kanan sehingga menghasilkan cecair yang keruh keputihan pada telapak tangan anda. Ianya ibarat sabun tapi tidak berbuih.

3. Selepas itu, sapukan pada tempat yang terkena sengatan tadi. Selebihnya boleh digunakan lain kali.



Untuk Tujuan Hubungan Kelamin Suami Istri


1. Potongkan Gambir Sarawak tersebut kepada 4 - 6 ( atau lebih ) bahagian kecil.

2. Basahkan 1 bahagian kecil gambir tersebut ditelapak tangan kiri anda kemudian gosok dengan menggunakan ibu jari kanan sehingga menghasilkan cecair yang keruh keputihan pada telapak tangan anda. Ianya ibarat sabun tapi tidak berbuih.

3. Selepas itu, titikkan setitik atau sapukan air yang keruh hasil daripada gosokan tadi diatas kepala anu anda ( pastikan hanya setitik sahaja, tidak perlu banyak ).

4. Biarkan ianya selama 15-30-45 minit dan kemudian basuh anu anda dengan air dan sabun.

5. Kini anda sudah bersedia menikmati hubungan seks bersama pasangan anda.


OUR HOTTEST AND LATEST NEW ITEM!!! ( GAMBIR SARAWAK BENTUK CECAIR ) HARGA DIJAMIN TERMURAH DI PASARAN!!! RM30.00 ( SATU BOTOL ) SAHAJA TERMASUK PENGHANTARAN!!!






" Yang Menggunakan Seorang, Yang Merasakan Nikmatnya Dua Orang "

Gambir Sarawak ini telah diproses dijadikan didalam bentuk cecair supaya lebih memudahkan digunakan oleh semua peringkat dan dimana sahaja.

Bentuk asal Gambir Sarawak adalah seperti kulit kayu, ianya perlu dibasahkan untuk mencuba. Dengan menggunakan Gambir Sarawak berbentuk cecair ini, anda dapat menikmati hubungan seks yang lebih lama dari biasa. MEMANG HEBAT!!!

Kegunaan lain Gambir Sarawak ialah untuk orang yang sakit gigi, hanya sapu 2 - 3 titik pada tempat yang sakit untuk mengurangkannya.


Cara Menggunakannya.

Sapukan 2 - 3 titik pada kepala zakar dan biarkan ianya selama 15-30 minit dan kemudian basuh anu anda dengan air dan sabun. Kini anda sudah bersedia menikmati hubungan seks bersama pasangan anda.



PERINGATAN!!!


Kepada yang pertama kali menggunakannya ( atau kali kedua-ketiga ), anda akan merasa sedikit 'menyengat' atau panas pada bahagian yang disapu tadi. Ini adalah sifat sementara sahaja, anda dinasihatkan supaya membiarkan sahaja rasa tersebut, lama-kelamaan ianya akan hilang dengan sendirinya. Selepas 30 - 45 minit barulah dibasuh dengan air sabun. ( Ini adalah untuk mengelakan pasangan anda terasa atau merasa 'menyengat' atau 'panas' semasa mengadakan hubungan seks). Pada kebiasaannya, anda akan dapat bertahan selama 30 minit keatas.

Ini adalah produk herba untuk ' Tahan Lama ' dan BUKAN untuk masalah ' mati pucuk alat anda tidak naik'. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas salah guna ' Gambir Sarawak ' atau untuk tujuan untuk melakukan maksiat atau jenayah. Sila baca dan Faham arahan cara guna dengan betul sebelum menggunakannya. Risiko adalah atas tanggungan pengguna sendiri.

Gambir Sarawak adalah 100% bahan semula jadi. Ianya dihasilkan daripada pokok gambir. Tidak pernah ada kes yang mengakibatkan kesan sampingan atau alahan akibat penggunaan Gambir Sarawak ini.

2 comments:

Gal...gal... said...

brapa harga gambir ya?

mangkuk ayun said...

Saya berminat nak jadi dealer kat Ipoh ni.

azumi_san63@yahoo.com